Prostřednictvím GEOMARKETINGU Vám pomůžeme přesně zacílit a oslovit právě Vaše zákazníky.
Geomarketing stojí na základech v podobě digitálních map. Dalším, neméně důležitým stavebním prvkem, jsou různorodá marketingová data ze široké palety marketingových výzkumů. Touto geografickou ale i marketingovou disciplínou se nesnažíme pouze data zobrazovat, ale především objasňovat a analyzovat.
Stávající a potenciální zákazníky můžeme pozorovat, jak se chovají v různých úrovních území (kraje, okresy, PSČ, obce, částí obcí, ... až po konkrétní adresu) například z pohledu sociodemografického (věk, pohlaví, vzdělání,...), nebo ekonomického (kupní síla, nezaměstnanost, typ bydlení, ...).
Co si od nás klient odnese, co pomocí geomarketingu získá?
1) geometrické spádovosti
2) přirozené spádovosti zákazníků ke svým prodejnám, pobočkám
3) zákaznické analýzy z PSČ pokladních systémů
4) tržní analýzy
5) analýzu efektivity promo akce (neadresná distribuce, umístění billboardů, ...)
6) zjištění zákaznického profilu
7) statistické výpočty a predikce